To jedno z kluczowych narzędzi wspierających podejmowanie strategicznych decyzji odnośnie rozwoju przedsiębiorstwa oraz budowania customer experience. Wielokanałowa obsługa Klientów to standard, którego oczekują Klienci zarówno w segmentach B2B, jak i B2C.
Nasi Klienci potwierdzają, że widok 360 stopni to niezbędny element pozwalający na skuteczną komunikację z Klientem zarówno w internetowych, jak i tradycyjnych kanałach.
Widok 360 stopni Klienta
Według badań najbardziej uciążliwe dla konsumentów jest podawanie tych samych danych w różnych kanałach sprzedaży. Nasze doświadczenie w implementacji widoku 360 stopni naszych Klientów pozwoli Twoim pracownikom szybko i sprawnie docierać do już zgromadzonych danych. Zwiększ satysfakcję Klientów oraz wydajność pracowników korzystających z systemu.
Klient, wchodząc na naszą stronę, pozostawia swoje dane, a my, korzystając z nich i na podstawie jego konkretnej aktywności, możemy projektować kolejne działania. Widok 360 to wizualizacja bazy danych.
Każdy Klient traktowany jest jako centrum działań z nim związanych. Dzięki temu, z poziomu kartoteki klienta widzimy wszystkie procesy np. reklamacje, złożone oferty, windykacje. Możemy wybrać Klienta podczas dodawania nowego procesu lub też bezpośrednio z kartoteki klienta rozpocząć nowy proces. Taka funkcjonalność znacząco ułatwia i przyspiesza pracę.
Przewaga Widoku 360 stopni Klienta nad innymi rozwiązaniami
Wszystkie informacje o Klientach są przechowywane w jednym miejscu
Szybki wgląd w historyczne interakcje z Klientem
Holistyczny obraz Klienta zbudowany na bazie informacji z wielu systemów IT
Pracownicy różnych działów otrzymują pełen obraz Klienta i tym samym im podejmują lepsze decyzje
Przykładowe procesy, które można obsłużyć dzięki widokowi 360 stopni Klienta
Infopanel
Widok 360 stopni Klienta
Przewaga Widoku 360 stopni Klienta nad innymi rozwiązaniami
Przykładowe procesy, które można obsłużyć dzięki widokowi 360 stopni Klienta