Jako partner firmy Creatio oraz wyłączny partner Keyloop w Polsce mamy możliwość oferowania naszym klientom kompleksowego zestawu narzędzi do zarzadzania sprzedażą i marketingiem bez względu na wielkość prowadzonego przez nich przedsiębiorstwa.
Każda sprzedaż zaczyna się od zapytania. Kiedy odpowiadasz na każde z nich, mając wszystkie dane klienta na wyciągnięcie ręki, nawiązujesz połączenie – rozpoczynasz podróż – sprzedaż samochodu. A kiedy możesz przyspieszyć ten proces, dając klientowi wszystko, czego potrzebuje z jednego ekranu, w tym wyceny i pakiety finansowe, zamknięcie transakcji staje się płynne i bezproblemowe.
Dla nas nie ma znaczenia czy sprzedajesz nowe auto kompletowane dla klienta, czy oferujesz auto używane, które musisz wcześniej odkupić od innego klienta – każdy proces jest zdigitalizowany i zautomatyzowany, aby ułatwić Twoja pracę i przyspieszyć proces zamknięcia transakcji.
Dlatego z jednej strony polegamy na branżowym doświadczeniu Keyloop i dedykowanych narzędziach CRM wchodzących w skład DMS Automaster (Sprzedaż, Marketing, Business Development Center), oraz procesach wypracowanych na przestrzeni lat we współpracy z dealerami różnych marek na całym świecie. Z drugiej strony posługujemy się narzędziami Creatio (Sprzedaż, Marketing i Obsługa klienta). W zależności od potrzeb naszych klientów dobieramy odpowiednie narzędzia pozwalające na uzyskanie największej efektywności działania oraz dający pełen obraz prowadzonego biznesu.
Nasze narzędzia to m.in.:
Tworzenie profilu klienta 360°
Stwórz kompleksowy profil klienta z głębokim wglądem w potrzeby i preferencje swoich klientów. Zbuduj jasny obraz zachowań zakupowych swoich klientów i popraw efektywność sprzedaży
Zarządzanie leadami
Z łatwością zorganizuj zarządzanie potencjalnymi klientami. Zastosuj skuteczne narzędzia do przechwytywania leadów, segmentuj leady, aby skupić się na najlepszych możliwościach i monitoruj pipeline leadów, aby uniknąć wąskich gardeł tak wcześnie, jak to możliwe.
Zarządzanie szansami
Zautomatyzuj proces sprzedaży, usprawnij zarządzanie szansami i zamknij więcej transakcji. Korzystaj z wbudowanych procesów sprzedażowych lub bez wysiłku twórz niestandardowe procesy w oparciu o unikalne potrzeby swojej organizacji.
Sprzedaż terenowa
Efektywnie zarządzaj sprzedażą w terenie, ustal zasady pracy „w terenie” i monitoruj produktywność swojego zespołu sprzedaży.
Sprzedaż kanałowa
Wykorzystaj nasze rozwiązania, aby poprawić widoczność sprzedaży swojego kanału, skutecznie zarządzać siecią kanałów i kluczowymi danymi partnerów. Skorzystaj ze skutecznej współpracy między siłami sprzedaży bezpośredniej oraz partnerami zewnętrznymi.
Wyniki sprzedaży i operacje
Z łatwością zarządzaj wydajnością sprzedaży i operacjami. Planuj spotkania i zarządzaj zadaniami, monitoruj realizację kwot, zarządzaj dokumentami, produktami i aktywami sprzedaży.
Zarządzanie aktywnością sprzedażową
Łatwo zarządzaj komunikacją biznesową dzięki naszym rozwiązaniom. Platforma oferuje wszystkie niezbędne narzędzia do planowania, synchronizacji i monitorowania działań sprzedażowych.
Obszar SPRZEDAŻY
Jako partner firmy Creatio oraz wyłączny partner Keyloop w Polsce mamy możliwość oferowania naszym klientom kompleksowego zestawu narzędzi do zarzadzania sprzedażą i marketingiem bez względu na wielkość prowadzonego przez nich przedsiębiorstwa.
Każda sprzedaż zaczyna się od zapytania. Kiedy odpowiadasz na każde z nich, mając wszystkie dane klienta na wyciągnięcie ręki, nawiązujesz połączenie – rozpoczynasz podróż – sprzedaż samochodu. A kiedy możesz przyspieszyć ten proces, dając klientowi wszystko, czego potrzebuje z jednego ekranu, w tym wyceny i pakiety finansowe, zamknięcie transakcji staje się płynne i bezproblemowe.
Dla nas nie ma znaczenia czy sprzedajesz nowe auto kompletowane dla klienta, czy oferujesz auto używane, które musisz wcześniej odkupić od innego klienta – każdy proces jest zdigitalizowany i zautomatyzowany, aby ułatwić Twoja pracę i przyspieszyć proces zamknięcia transakcji.
Dlatego z jednej strony polegamy na branżowym doświadczeniu Keyloop i dedykowanych narzędziach CRM wchodzących w skład DMS Automaster (Sprzedaż, Marketing, Business Development Center), oraz procesach wypracowanych na przestrzeni lat we współpracy z dealerami różnych marek na całym świecie. Z drugiej strony posługujemy się narzędziami Creatio (Sprzedaż, Marketing i Obsługa klienta). W zależności od potrzeb naszych klientów dobieramy odpowiednie narzędzia pozwalające na uzyskanie największej efektywności działania oraz dający pełen obraz prowadzonego biznesu.
Nasze narzędzia to m.in.:
Tworzenie profilu klienta 360°
Stwórz kompleksowy profil klienta z głębokim wglądem w potrzeby i preferencje swoich klientów. Zbuduj jasny obraz zachowań zakupowych swoich klientów i popraw efektywność sprzedaży
Zarządzanie leadami
Z łatwością zorganizuj zarządzanie potencjalnymi klientami. Zastosuj skuteczne narzędzia do przechwytywania leadów, segmentuj leady, aby skupić się na najlepszych możliwościach i monitoruj pipeline leadów, aby uniknąć wąskich gardeł tak wcześnie, jak to możliwe.
Zarządzanie szansami
Zautomatyzuj proces sprzedaży, usprawnij zarządzanie szansami i zamknij więcej transakcji. Korzystaj z wbudowanych procesów sprzedażowych lub bez wysiłku twórz niestandardowe procesy w oparciu o unikalne potrzeby swojej organizacji.
Sprzedaż terenowa
Efektywnie zarządzaj sprzedażą w terenie, ustal zasady pracy „w terenie” i monitoruj produktywność swojego zespołu sprzedaży.
Sprzedaż kanałowa
Wykorzystaj nasze rozwiązania, aby poprawić widoczność sprzedaży swojego kanału, skutecznie zarządzać siecią kanałów i kluczowymi danymi partnerów. Skorzystaj ze skutecznej współpracy między siłami sprzedaży bezpośredniej oraz partnerami zewnętrznymi.
Wyniki sprzedaży i operacje
Z łatwością zarządzaj wydajnością sprzedaży i operacjami. Planuj spotkania i zarządzaj zadaniami, monitoruj realizację kwot, zarządzaj dokumentami, produktami i aktywami sprzedaży.
Zarządzanie aktywnością sprzedażową
Łatwo zarządzaj komunikacją biznesową dzięki naszym rozwiązaniom. Platforma oferuje wszystkie niezbędne narzędzia do planowania, synchronizacji i monitorowania działań sprzedażowych.