Naszym Klientom oferujemy dedykowaneą oraz dostosowaneą do ich potrzeb wsparcie na 3 poziomach
Pierwszą linię wsparcia
obsługiwaną przez zespół odpowiedzialnych, wyspecjalizowanych i doświadczonych konsultantów. Wiemy, że efektywność wsparcia i czas reakcji są niezmiernie istotne w prowadzeniu biznesu.
W ramach naszego wsparcia:
wykorzystujemy powszechnie stosowane narzędzia komunikacji jak i dedykowane rozwiązania w celu optymalizacji i wzrostu efektywności usługi.
obsługujemy dyżury telefoniczne, korzystamy również z przygotowanych systemów ticketowych będących w naszym posiadaniu, a także udostępnianych przez klientów.
świadczymy wysokiej jakości usługi wsparcia funkcjonalnego obsługi aplikacji oraz usuwanie problemów informatycznych – sprzętowych jak i aplikacyjnych, w oparciu o uzgodnione z klientami SLA.
oferujemy nasze usługi także w trybie 24/7
Druga i trzecia linia wsparcia
wykorzystanie wiedzy i bogatego doświadczenia naszego zespołu analityków systemowych, biznesowych oraz inżynierów pozwala sprawnie rozwiązywać incydenty na 2 i 3 linii wsparcia, zapewnia ciągłość pracy obsługiwanych systemów IT oraz dba o bieżącą dostępność procesów biznesowych Klienta.
Oferujemy wysokiej jakości usługi oparte o wypracowany zestaw procedur operacyjnych wraz z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi IT i telekomunikacyjnych.
Przy rozpoczęciu współpracy z każdym nowym Klientem, nasi specjaliści zostają przeszkoleni w kierunku efektywnego rozwiązywania jak największej ilości incydentów samodzielnie, zanim przekażą je do wyższego poziomu wsparcia bądź do wskazanego wykonawcy systemu czy działu IT Klienta.
W celu ciągłego zwiększania sprawności i efektywności działania, na bieżąco budujemy bazę wiedzy korzystając z zarejestrowanych i rozwiązanych w przeszłości zgłoszeń.
Stały monitoring zgłoszeń i sprawna komunikacja z 1 linią wsparcia przekłada się na krótszy czas przyjmowania i obsługi zgłoszeń, a w efekcie wysoką satysfakcję Klienta ze świadczonej usługi.
Usługi wsparcia świadczymy dla klientów posiadających nasze rozwiązania oraz dla klientów, którzy potrzebują profesjonalnego wsparcia dla rozwiązań dostarczanych przez podmioty trzecie.
wsparcie klienta
Pierwszą linię wsparcia
obsługiwaną przez zespół odpowiedzialnych, wyspecjalizowanych i doświadczonych konsultantów. Wiemy, że efektywność wsparcia i czas reakcji są niezmiernie istotne w prowadzeniu biznesu.
W ramach naszego wsparcia:
Druga i trzecia linia wsparcia
wykorzystanie wiedzy i bogatego doświadczenia naszego zespołu analityków systemowych, biznesowych oraz inżynierów pozwala sprawnie rozwiązywać incydenty na 2 i 3 linii wsparcia, zapewnia ciągłość pracy obsługiwanych systemów IT oraz dba o bieżącą dostępność procesów biznesowych Klienta.
Oferujemy wysokiej jakości usługi oparte o wypracowany zestaw procedur operacyjnych wraz z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi IT i telekomunikacyjnych.
Przy rozpoczęciu współpracy z każdym nowym Klientem, nasi specjaliści zostają przeszkoleni w kierunku efektywnego rozwiązywania jak największej ilości incydentów samodzielnie, zanim przekażą je do wyższego poziomu wsparcia bądź do wskazanego wykonawcy systemu czy działu IT Klienta.
W celu ciągłego zwiększania sprawności i efektywności działania, na bieżąco budujemy bazę wiedzy korzystając z zarejestrowanych i rozwiązanych w przeszłości zgłoszeń.
Stały monitoring zgłoszeń i sprawna komunikacja z 1 linią wsparcia przekłada się na krótszy czas przyjmowania i obsługi zgłoszeń, a w efekcie wysoką satysfakcję Klienta ze świadczonej usługi.
Usługi wsparcia świadczymy dla klientów posiadających nasze rozwiązania oraz dla klientów, którzy potrzebują profesjonalnego wsparcia dla rozwiązań dostarczanych przez podmioty trzecie.