• Strona główna
  • Nasze Portfolio

    USŁUGI

    Analiza i doradztwo
    Wsparcie klienta
    Body-Leasing / Outsourcing

    APLIKACJE wspierające biznes

    Dealer Management System
    Obszar HR i finanse
    Obszar sprzedaży
    Obszar marketingu

    Recepcja360

    Kamera Box
    Skaner uszkodzeń
    Kluczykomat
    Opłatomat
    Wirtualny doradca
  • Recepcja 360
  • Kontakt
  • O nas
  • Polski
    • Angielski
    • Niemiecki

wsparcie klienta

Naszym Klientom oferujemy dedykowaneą oraz dostosowaneą do ich potrzeb wsparcie na 3 poziomach

Pierwszą linię wsparcia

obsługiwaną przez zespół odpowiedzialnych, wyspecjalizowanych i doświadczonych konsultantów. Wiemy, że efektywność wsparcia i czas reakcji są niezmiernie istotne w prowadzeniu biznesu. 

W ramach naszego wsparcia:

  • wykorzystujemy powszechnie stosowane narzędzia komunikacji jak i dedykowane rozwiązania w celu optymalizacji i wzrostu efektywności usługi.
  • obsługujemy dyżury telefoniczne, korzystamy również z przygotowanych systemów ticketowych będących w naszym posiadaniu, a także udostępnianych przez klientów.
  • świadczymy wysokiej jakości usługi wsparcia funkcjonalnego obsługi aplikacji oraz usuwanie problemów informatycznych – sprzętowych jak i aplikacyjnych, w oparciu o uzgodnione z klientami SLA.
  • oferujemy nasze usługi także w trybie 24/7

Druga i trzecia linia wsparcia

wykorzystanie wiedzy i bogatego doświadczenia naszego zespołu analityków systemowych, biznesowych oraz inżynierów pozwala sprawnie rozwiązywać incydenty na 2 i 3 linii wsparcia, zapewnia ciągłość pracy obsługiwanych systemów IT oraz dba o bieżącą dostępność procesów biznesowych Klienta. 

Oferujemy wysokiej jakości usługi oparte o wypracowany zestaw procedur operacyjnych wraz z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi IT i telekomunikacyjnych.

Przy rozpoczęciu współpracy z każdym nowym Klientem, nasi specjaliści zostają przeszkoleni w kierunku efektywnego rozwiązywania jak największej ilości incydentów samodzielnie, zanim przekażą je do wyższego poziomu wsparcia bądź do wskazanego wykonawcy systemu czy działu IT Klienta.

W celu ciągłego zwiększania sprawności i efektywności działania, na bieżąco budujemy bazę wiedzy korzystając z zarejestrowanych i rozwiązanych w przeszłości zgłoszeń.

Stały monitoring zgłoszeń i sprawna komunikacja z 1 linią wsparcia przekłada się na krótszy czas przyjmowania i obsługi zgłoszeń, a w efekcie wysoką satysfakcję Klienta ze świadczonej usługi.

Usługi wsparcia świadczymy dla klientów posiadających nasze rozwiązania oraz dla klientów, którzy potrzebują profesjonalnego wsparcia dla rozwiązań dostarczanych przez podmioty trzecie.

DANe FIRMY

6 Cube sp. z o.o.

ul. Dąbrówki 6 lok. 2,

03-909 Warszawa

 


REGON: 366023523,
NIP: 1132924204
KRS: 0000650769

Kontakt

tel. +48 600 012 345
e-mail: office@6cube.pl

Produkty

Recepcja 360

Copyright © 2023 6Cube All Rights Reserved

Polityka Prywatności