• Strona główna
  • Nasze Portfolio

    USŁUGI

    Analiza i doradztwo
    Wsparcie klienta
    Body-Leasing / Outsourcing

    APLIKACJE wspierające biznes

    Dealer Management System
    Obszar HR i finanse
    Obszar sprzedaży
    Obszar marketingu

    Recepcja360

    Kamera Box
    Skaner uszkodzeń
    Kluczykomat
    Opłatomat
    Wirtualny doradca
  • Recepcja 360
  • Kontakt
  • O nas
  • Polski
    • Angielski
    • Niemiecki

Obszar hr i finanse

My job

  • Automatyzacja procesu rekrutacji, zatrudnienia i onboardingu pracownika, łącznie z archiwum dokumentów kadrowych. W naszym systemie istnieje możliwość zastosowania podpisu biometrycznego składanego przez pracownika pod umową o pracę i innymi dokumentami - co pozwala na zastosowanie w pełni cyfrowego obiegu dokumentów.

HR prowizje

  • Automatyzacja procesu wyznaczania celów i naliczania prowizji w celu odciążenia zasobów i uniknięcia błędów w rozliczeniach. Dzięki systemowi osoby decyzyjne mają narzędzie do monitorowania stanu realizacji celów i idącej za nimi kwoty należnych prowizji w dowolnym momencie.

Korzyści dla klienta:

 

· w pełni cyfrowy proces rekrutacji to oszczędność czasu, pieniędzy
i środowiska

· nie ma potrzeby drukowania dokumentów HR jeśli pracownik składa podpis biometryczny pod umową

· wszystkie dokumenty od razu trafiają do cyfrowego archiwum i są dostępne na żądanie w każdej chwili

System zarządzania należnościami

  • Zgodnie z filozofią widoku 360 stopni, każdy klient obsługiwany przez nas postrzegany jest również przez pryzmat płatności i rzetelności rozliczeniach z naszą firmą. Dzięki procesowemu podejściu do zarządzania należnościami jesteśmy w stanie w prosty i automatyczny sposób uporządkować wszystkie kwestie związane z obsługą posprzedażną w kontekście płatności realizowanych przez naszych klientów oraz windykacji, eskalacji, aż do zamknięcia sprawy.
  • W przejrzystym panelu widzimy jaki jest status stanu należności w podziale na faktury niewymagalne, wymagalne, przeterminowane w zadanych interwałach czasu. Widzimy ile z nich znajduje się na poszczególnych krokach procesu windykacji i jesteśmy w stanie zagłębić się w każdy z przypadków oddzielnie.
 System filtrowania pozwala grupować wszystkie faktury po dowolnie zadanym parametrze.

DANe FIRMY

6 Cube sp. z o.o.

ul. Dąbrówki 6 lok. 2,

03-909 Warszawa

 


REGON: 366023523,
NIP: 1132924204
KRS: 0000650769

Kontakt

tel. +48 600 012 345
e-mail: office@6cube.pl

Produkty

Recepcja 360

Copyright © 2023 6Cube All Rights Reserved

Polityka Prywatności