• Strona główna
  • Nasze Portfolio

    USŁUGI

    Analiza i doradztwo
    Wsparcie klienta
    Body-Leasing / Outsourcing

    APLIKACJE wspierające biznes

    Dealer Management System
    Obszar HR i finanse
    Obszar sprzedaży
    Obszar marketingu

    Recepcja360

    Kamera Box
    Skaner uszkodzeń
    Kluczykomat
    Opłatomat
    Wirtualny doradca
  • Recepcja 360
  • Kontakt
  • O nas
  • Polski
    • Angielski
    • Niemiecki

Obszar MARKETINGU

WEB BDC

Web DBC 6Cube to rewolucyjne narzędzie, które skupia wiedzę o kliencie w jednym centralnym punkcie, podnosząc efektywność obsługi klienta i procesów biznesowych.
  • Profesjonalizacja kontaktów z klientami
  • Agregowanie wiedzy o kliencie w jednym systemie
  • Kompleksowa digitalizacja procesu obsługi klienta
  • Wsparcie akcji marketingowych w obu kierunkach
  • Kontrola realizacji zadań wewnątrz firmy
  • Pełna integracja z DMS i systemem finansowo- księgowym
  • Integracja z centralami telefonicznymi
WEB BDC 6Cube

Dla konsultanta oraz dealera samochodowego to:

  • Podstawowe Narzędzie Kontaktu z Klientem:
    WEB BDC daje możliwość kompleksowej obsługi klienta jednocześnie uwalniając do innych zadań wykwalifikowane zasoby.
  • Widok Klienta z perspektywy 360 Stopni:
    Dzięki funkcji widoku 360 stopni konsultant ma pełny ogląd informacji dotyczących klienta, obejmujących posiadane produkty, usługi, akcje serwisowe, marketingowe, a także stan należności.
  • Integracja Zbiorcza z DMS oraz systemem finansowo-księgowym:
    WEB BDC umożliwia szybkie obsługiwanie akcji przychodzących, takich jak telefony od klienta, wiadomości e-mail, formularze kontaktowe czy social media, inicjując procesy biznesowe w innych systemach oraz czerpiąc z nich informacje.
  • Efektywne Zarządzanie Akcjami Wychodzącymi:
    Narzędzie obsługuje również akcje wychodzące, takie jak kampanie marketingowe czy badania satysfakcji klienta, umożliwiając kompleksowe działania w obszarze komunikacji z klientem.
  • Szybka Odpowiedź na Zapytania Klienta:
    Integracja z systemami biznesowymi pozwala na błyskawiczną odpowiedź na pytania klienta, eliminując potrzebę przeszukiwania wielu różnych źródeł informacji.
  • Jednolite Środowisko Pracy w Rozproszonych Systemach:
    WEB BDC zapewnia jednolite środowisko pracy nawet przy rozproszonych systemach biznesowych, co ułatwia codzienną pracę konsultanta.
  • Integracja z Centralami Telefonicznymi:
    Narzędzie jest zintegrowane z wybranymi centralami telefonicznymi, co pozwala na jeszcze sprawniejszą obsługę komunikacji telefonicznej z klientem.
  • Raportowanie Aktywności Pracowników Dealerstwa:
    WEB BDC oferuje szeroki zakres raportowania aktywności konsultantów BDC oraz innych pracowników, do których przekierowano zadania do wykonania.
  • Monitorowanie Procesu Biznesowego Inicjowanego Przez BDC:
    Narzędzie umożliwia dokładne monitorowanie procesów biznesowych, które są inicjowane z systemu, co przekłada się na lepszą kontrolę i optymalizację działań dealera.

Bezkontaktowe Przyjęcie Pojazdu w Serwisie

#image_title

Aplikacja lojalnościowa

  • Proste narzędzie pozwalające na naliczanie punktów (wirtualnych złotówek) na koncie klienta korzystającego z usług lub kupującego towary.
  • Ilość punktów zbieranych przez klienta może być uzależniona od kategorii usług czy towarów, które kupuje klient, np. za każde 100 zł wydane w serwisie otrzyma 5pkt, a za zakup części 2pkt. Punkty mogą być następnie wymieniane na rabat przy kolejnym zakupie.
  • Cały proces zintegrowany jest z procesem sprzedaży w DMS i naliczanie rabatów następuje automatycznie, a zarówno klient jak i pracownik mogą obserwować ilości punktów zebranych na koncie danego klienta w osobnych systemach – klient w dedykowanej aplikacji a sprzedawca w DMS.

Obecnie aplikacja udostępnia funkcjonalności dla 3 grup użytkowników:

  • Klient
    logowanie, podgląd ilości zgromadzonych punktów, odbieranie SMS-ów
z informacjami dot. operacji na koncie w aplikacji (zmiana ilości punktów).
  • Doradca
    zakładanie i edycja kont użytkowników, decydowanie o przyznaniu premii za wykonanie zlecenia.
  • Manager
    zakładanie i edycja kont użytkowników, manualna edycja środków na koncie klienta.

Nasz system to:

  • aplikacja webowa, publiczna, uruchamiana na dowolnej przeglądarce internetowej na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych
  • możliwa do integracji z systemem DMS
  • korzystająca z bramki SMS do komunikacji z klientem

Digital Signage Samsung

  • 6Cube jest partnerem firmy Samsung w zakresie sprzedaży, wdrażania i rozwijania systemu Digital Signage dla klientów biznesowych.
    Firma Samsung jako światowy lider w zakresie produkcji urządzeń audio-video oraz oprogramowania do zarządzania treścią (Content Management Systems) gwarantuje najwyższą, dostępną na rynku jakość rozwiązań dla naszych klientów.

    Samsung jako pierwszy dostawca rozwiązań Digital Signage zdobył certyfikaty ISO potwierdzające bezpieczeństwo zarządzania informacją oraz bezpieczeństwo zachowania prywatności danych. 
ISO/IEC 27001:2013 & ISO/IEC 27701:2019 Certified

DANe FIRMY

6 Cube sp. z o.o.

ul. Dąbrówki 6 lok. 2,

03-909 Warszawa

 


REGON: 366023523,
NIP: 1132924204
KRS: 0000650769

Kontakt

tel. +48 600 012 345
e-mail: office@6cube.pl

Produkty

Recepcja 360

Copyright © 2023 6Cube All Rights Reserved

Polityka Prywatności