Rozszerzony system Contact center wpierający zdigitalizowaną obsługę kontaktów z klientem zarówno w obszarze akcji przychodzących (inbound) jak i akcji wychodzących (outbound). Dzięki zaawansowanym funkcjom i pełnej integracji, część procesów transakcyjnych które do tej pory wykonywane były przez wykwalifikowanych specjalistów może zostać przeniesiony na poziom CC.
Dzięki zastosowaniu takiego modelu, przyspieszamy i profesjonalizujemy obsługę klienta wraz z uwolnieniem kosztownych zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie i podniesieniem satysfakcji klienta końcowego.
BDC
Możliwość obsługi akcji przychodzących (telefonów od klienta, wiadomości z email marketingu, formularzy kontaktowych, stron internetowych i social media) i rozpoczęcie procesów biznesowych w systemach klasy ERP.
Możliwość obsługi akcji wychodzących (kampanie marketingowe, badanie satysfakcji klienta itp.).
Szybka odpowiedź na pytania klienta dzięki integracji z systemami biznesowymi.
Jednolite środowisko pracy nawet przy rozproszonych systemach biznesowych.
Zintegrowany z wybranymi centralami telefonicznymi.
Szeroki zakres raportowania aktywności konsultantów BDC oraz ich wpływu na procesy biznesowe.
Możliwość monitorowania procesu biznesowego inicjowanego przez BDC.
Business Development Center
BDC