Dysponujemy i oferujemy dedykowaną oraz dostosowaną do potrzeb Klienta 1 linię wsparcia obsługiwaną przez zespół odpowiedzialnych, wyspecjalizowanych i doświadczonych konsultantów.
Efektywność i czas reakcji są niezmiernie istotne w prowadzeniu biznesu.
Pierwsza linia wsparcia
Wykorzystujemy powszechnie stosowane narzędzia komunikacji jak i dedykowane rozwiązania w celu optymalizacji i wzrostu efektywności usługi.
Obsługujemy dyżury telefoniczne, korzystamy również z przygotowanych systemów ticketowych będących w naszym posiadaniu, a także udostępnianych przez klientów.
Świadczymy wysokiej jakości usługi wsparcia funkcjonalnego obsługi aplikacji oraz usuwanie problemów informatycznych – sprzętowych jak i aplikacyjnych, w oparciu o uzgodnione z klientami SLA.
Obsługa
Koordynujemy obsługę incydentów od ich zaistnienia i rejestracji do finalnego rozwiązania oraz zamknięcia.
Jesteśmy elastyczni i dostosowujemy się do potrzeb Klientów w zakresie godzin działania Service Desk.
Service Desk
Pierwsza linia wsparcia
Obsługa