Wykorzystanie wiedzy i bogatego doświadczenia naszego zespołu analityków systemowych, biznesowych oraz inżynierów pozwala sprawnie rozwiązywać incydenty na 2 i 3 linii wsparcia, zapewnia ciągłość pracy obsługiwanych systemów IT oraz dba o bieżącą dostępność procesów biznesowych Klienta.
Oferujemy wysokiej jakości usługi oparte o wypracowany zestaw procedur operacyjnych wraz z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi IT i telekomunikacyjnych.
Samodzielność
Przy rozpoczęciu współpracy z każdym nowym Klientem, nasi specjaliści zostają przeszkoleni w kierunku efektywnego rozwiązywania jak największej ilości incydentów samodzielnie, zanim przekażą je do wyższego poziomu wsparcia bądź do wskazanego wykonawcy systemu czy działu IT Klienta.
Baza wiedzy
W celu ciągłego zwiększania sprawności i efektywności działania, na bieżąco budujemy bazę wiedzy korzystając z zarejestrowanych i rozwiązanych w przeszłości zgłoszeń.
Stały monitoring zgłoszeń i sprawna komunikacja z 1 linią wsparcia przekłada się na krótszy czas przyjmowania i obsługi zgłoszeń, a w efekcie wysoką satysfakcję Klienta ze świadczonej usługi.
Help Desk
Samodzielność
Baza wiedzy